pátek 5. října 2018

TÝDEN V KOSTCE, 1

Další série "Týdne v kostce" je tady. Začínáme zlehka, rozjezdem. Jak tedy vypadal první týden posledního čtvrtletí?



Jak to vypadalo na talíři a ve cvičebním? Od každého něco. Na obou frontách.

Co se cvičilo?
Tančila se ohnivá salsa. Běhalo se terénem. Zvedalo se železo. Rovnala jsem tělo jógou po ránu. A využila jsem i hezkého počasí a popadla hole na chvíli nordic walkingu. Takže tu máme flexibilitu, vytrvalostní kardio mírné i náročnější (protože běh pro mě prostě náročný je), zábavné kardio i silové cvičení.

POHYB
První tvrdší tréninky.
Fitko. Vršek. Spodek.
Hole.
Tanec.
Běh.
Jóga.



Co v kuchyni?
Krabičky. V neděli jsem navařila na pár dní dopředu. Do toho i oběd venku s kolegyní. A včera teda taky něco sladkého, no... ;-) 
Ranní kaše zůstávají, bez nich to nejde!
Co jsem snědla konkrétně? 
Kuřecí, krůtí, tuňáka, hovězí, vepřové, sardinky, vejce, různé druhy sýrů, jogurty, šunku, slaninu sušenou, krůtí šunku, tvaroh; švestky sušené, jablka, hrušky, nektarinky, hrozny, banány; brambory, quinou, těstoviny, pečivo, jáhly, vícezrnnou kaši, rýžovou kaši, rýži, celozrnné müsli, minivětrník a bábovku :-) ; červenou čočku; římský salát, cherry rajčata, okurky, fazolky, červenou řepu, mix zeleniny, hrášek, kyselé okurky; máslo, olej řepkový a olivový; kakao, čokoláda; nejrůznější koření; šampaňské :-) 



Co pro radost?
Salsa!! No, pohyb obecně.
Radost mi udělalo pár lidí, kteří přišli na poslední akci, na které jsem vystupovala v pozici, z níž odcházím.
Radost mi udělal můj muž, když jsem ve středu byla hodně unavená a on mě nechal odpočívat.
Radost mi udělalo počasí. Je hezky, ale ne vedro!

Co pro odpočinek?
Se spaním to  bylo opět horší. A práce bylo taky hodně. Takže v téhle kategorii pokulhávám a je co napravovat.

Kroky?
Nic moc. Denní průměr lehce přes 9000. Taky co zlepšovat!

V číslech?
Tak hele, začal tvrdší trénink. Takže hmotnost STOUPLA. Jo, stoupla. A je to naprosto normální!
Tuk - 0,8 %.
Ale to je fakt jenom změnou aktivity.
Jídlo jsem odměřovala, ještě neodvažovala přesně. Denní příjem v průměru kolem 1900 kcal, 105 g bílkovin.

Co mě čeká příští týden?
Jiný režim. Rozházený jídelníček na několik dní. Ozvu se s přehledem AŽ V SOBOTU. (Ale do té doby vám sem přichystám článek zase na jiné téma hned v pondělí.)

Užívejte si babí léto a hezký víkend!




Žádné komentáře:

Okomentovat