úterý 22. října 2019

KUDY DÁL?

Několik let vás zahrnuju jídelníčky, tipy na cvičení, střípky z obezitologie, články a povídáním. A najednou to nějak nejde. Když jsem odcházela z vedení evropské asociace, plánovala jsem, že zase oživím svoje působení v naší zemi. A že se začnu sama připravovat na svůj velký cíl. Ale najednou není co psát a postovat. Hledám novou cestu, pro sebe i pro vás.







Většina z nás se umí velmi dobře pohybovat v naučených mantinelech. Víme, co se od nás čeká, co máme dělat, jaké to má nést výsledky. Všechno se dá krásně změřit, zhodnotit.
Ale pak do toho najednou vstoupí "zatracenej lidskej faktor".

Víte, že jsem mladá už dlouho. A že si vymýšlím jednu exotickou potíž za druhou. A když se to sejde, plácám se v tom. Stejně jako se plácá kdokoli jiný.
Teorie je zmáklá, jen se občas nechce hlavě. A když se chce i hlavě, řekne tělo, že si vymyslí zas něco nového.




A tak jsem se jednoho dne probudila a zjistila, že stárnu, že mi dočasné omezení zátěže na tepovku 130 bouchnutí za minutu poněkud ztěžuje některé typy tréninku a že se k tomu tréninku nějak ani nemůžu dokopat, protože jsem v jednom kuse šíleně unavená.

Co teď?

Je třeba ty mantinely nějak rozevřít a stočit je jiným směrem. Přemýšlím, jaký to bude. Ne, toho svého snu se vzdávat nechci. Jen k němu musím jít klikatější cestou.
A mezitím na ní objevit, čím může být zajímavá pro vás.


O čem byste chtěli číst?
Co by vás zajímalo? 


  • Menopauza a životní styl?
  • Jídlo a cvičení při zdravotním omezení?
  • Klasické obecné hubnutí a zdravý životní styl jako dosud?
  • Měsíc vždycky s nějakým cvičebním/jídelním programem podle nějaké osobnosti (a její knihy)?
  • Moje osobní cesta (takže zpátky ty moje jídelníčky a cvičebníčky)?

Dejte vědět, co by zajímalo právě vás!

Žádné komentáře:

Okomentovat