neděle 4. února 2018

PROJEKT 2018 3: HLÁŠENÍ

Flákám to, flákám. Klasický průběh lednáčka. Rok jsem zahájila hezky zapisováním, vážením, krabičkováním..., a teď už to nějak nechávala plynout. S tím, že "nestíhám". Kdo to neznáte?



Když je krabička připravená, je to pohoda. Vyvážené jídlo, je v něm to, co tam má být. Mám víc energie. Nehoní mě mlsná.
Když krabička není, jdu v lepším případě na oběd do místní vývařovny. V horším pro chlebíčky. On teda chlebíček není zas taková totální jedovatost, když je jednou za čas. Ale se salátem a často... No nic, nebudeme to rozebírat ;-)



KRABIČKUJ! KRABIČKU! KRABIČKUJ!


Dobrá zpráva posledního týdne: proběhl už zcela klasický, plnotučný, masakrózní starý dobrý trénink. Ještě nejsem na svých vahách, ale už to bylo bez šetření a bez ohledů. Což znamenalo tak NESKUTEČNOU svalovku, jakou už snad ani nepamatuju! Já nemohla chodit! Nemohla jsem vstát ráno z postele. Nemohla jsem si sednout na záchod. Nemohla se zvednout v práci ze židle! No masakr! (Konec vykřičníků.)


Takže skóre týdne?
Tradiční leg day, po kterém se dva dny nechodí. Latina. Vycházka. Metabolický trénink po ránu dvakrát. Chůze, chůze, chůze. A dneska vzhůru na salsu. A asi na procházku.




Skóre od začátku roku:
pas -3 cm
boky -2 cm
tuk -1,7 %.

A až začnu krabičkovat poctivě...

1 komentář:

  1. A ještě poznámka, za leden odcvičeno 29 hodin. Není to málo, ale na mě přece jen ještě pod průměrem. Aspoň je kam postupovat!

    OdpovědětVymazat