pondělí 18. června 2018

TÝDEN V KOSTCE 2

Další týden uplynul jako voda. Nebo jako vlna veder? 
Neměřím, nevážím. Jen trénuju.





Tento týden byl ve znamení fitka. A taky odpočinku. Špatně spím, tak mi pomalu dochází energie. Přesto jsem stihla pár výživných tréninků.

Co jsem cvičila: 
pondělí: fitko, celé tělo na strojích
úterý: T25 a kardio trénink
středa:fitko, celé tělo na strojích
čtvrtek: relax a nohy nahoru, únava vyhrála!
pátek: relax
sobota: úklid :-)
neděle: crossfit trénink, s důrazem na horní část těla + intervaly 

S jídlem to nebylo nejhorší. Docela dost krabiček jsem si připravila včas. I když samozřejmě padl i nějaký nanuk. Léto, ne? ;-)

Co jsem jedla:
od každého něco: hovězí, hejk, kuře, krůta, vejce, sýry různých typů a druhů, šunku krůtí i vepřovou, jogurty řecké i smetanové (ano, nebojím se tuku), proteiňák, ricotta, mléko do kaší, fazole, ovesné vločky, müsli celozrnné, quinoa, kuskus, brambory, chléb, knackebrot, vícezrnná kaše, těstoviny, nektarinky, borůvky, meloun, banán, avokádo, okurky, cherry rajčata, křen, salát hlávkový, sušená rajčata...  A litry vody. A trošku bílého na křtu - no jo, zase jsme křtili :-)

Úkol pro následující týden? VYSPAT SE! 

Žádné komentáře:

Okomentovat