pondělí 2. července 2018

TÝDEN V KOSTCE, PRACOVNÍ DOVOLENÁ

Týden v kostce byl ve znamení týdne vody. Byla jsem na prestižní  konferenci Hydration for Health, jako jediná Češka (jo, rostu tady u klávesnice do dvoumetrové výše hrdostí!).

Takže tento týden se trochu míň cvičilo.
Ale dala jsem fitko. A tam celé tělo.
Dala jsem hodně chození, včetně prudkých kopců (Evian je u Ženevského jezera, ale nad ním už se začínají tyčit kopce - a my bydleli na jednom z nich).
Dala jsem chození po návratu - nastala druhá část dovolené, takže výlety.
A v neděli už proběhlo i cvičení. Do druhé poloviny roku jsem vstoupila s programem P90X3, ve verzi Lean. To silové cvičení mám totiž ve fitku, takže tady nabírám kondičku.


Jídlo bylo pestré.
Recepce, obědy, večeře. A tam minidezerty. A šampaňské :-) Tak jsem to kompenzovala zvýšenými dávkami zeleniny u oběda i večeře (na té recepci to holt bylo horší).
Snídám zásadně nasladko, já to prostě jinak neumím a nenaučím se to. Což v hotelu znamená hoooodně sladkou snídani. Vločkovou kaši obvykle nepotkáte (o jiných ani nemluvím), a ta zdravější verze müsli mívá zvláštní "vůni", jak tam stává hodně dlouho :-) Takže cukr, cukr, cukr. Když jedete jednou za rok na dovolenou, nic se neděje. Když cestujete hodně často, je to trošku horší, ale... No nic, holt jsme zpátky u té větší dávky zeleniny u oběda.

Pitný režim byl jasný. Byla to konference o hydrataci. Ale já vůbec piju dostatečně. Díky celoživotnímu pohybu jsem na to zvyklá. Nemusím si to hlídat. Nemusím se nutit. Piju vodu. V zimě víc čajů (zelený, ovocný, bylinky - ale ty opatrně, jsou to léčivky, takže střídám a dle potřeby). Piju hned, jak vstanu. Piju u cvičení. Piju automaticky. No a když jsem byla ve Francii, tak jsem samozřejmě nepila jenom vodu :-) Jasně že proběhlo i šampaňské nebo trošku bílého! Jo, alkohol brzdí hubnutí (někdy si o tom povíme víc) nejen kvůli kaloriím, které obsahuje, ale zase řekněte, nedat si pravý šampus ve Francii?? :-)



Čeká mě ještě další týden dovolené. Zkusím co nejvíc fotit jídelníček a deníček jako v běžném provozu, ale hele, dovolená! Léto! Zmrzlina! Víno! A dobře, chození, cvičení a tak ;-)





Žádné komentáře:

Okomentovat