úterý 3. července 2018

MĚSÍC V KOSTCE: OHLÉDNUTÍ ZA ČERVNEM 2018

Jsme v polovině roku. Daří se? Nedaří? Pokud jste se vysloveně neobuli do nějaké "přeměny", tak asi taky můžete říct, že je tak střídavě polojasno. Jak vypadal nehlídaný červen, kdy jsem už začala být zase konečně aktivnější?




Ještě jsem nehlídala jídelníček. Jedla jsem jako normálně. Jen jsem už zase víc fotila. Občas to bylo ok, občas trošku haprovalo - to ty zmrzliny, no :-)
Ale pestré to bylo, já jím obecně docela pestře. Nebo se aspoň snažím. Střídám různé druhy mas, příloh, luštěniny, ovoce, zeleninu (jo, tam musím přidat!). Můžete to vidět na denních jídelníčcích nebo v týdenních souhrnech i tady na blogu.

Začaly ranní tréninky. Vlna veder, která fakt blbě snáším, mě donutila nastoupit do fitka po ránu. Pořád těch tréninků nebylo tolik, kolik bych ráda, ale když se podívám na celý měsíční souhrn, nebyla to ani flákací tragédie. Celkem proběhlo 17 tréninků. Na tu "starou mě" hodně málo. Na průměr obyvatel to docela ujde - ale tím se nemůžu chlácholit!

Zhatilo mi to trochu onemocnění. Týden jsem byla naprosto mimo a na antibiotikách.

A pak týden na konferenci. Tam jsem sice stihla aspoň trošku chodit a jeden pořádný trénink, ale přece jen člověk vypadne z rytmu.

Co se cvičilo?
* silovka: zaměření na celé tělo, nejvíc klasicky na strojích (tam ráno nejde u nás ve fitku slunce)
* kardio: DVD programy, Shaun T vedl, ale tuším tam jednou dvakrát padla i Jillian
* pokus o běh (dobře, to nebudeme dál rozebírat)
* jóga a pilates: málo, po jednom tréninku od obou
* cílený chodecký trénink: tím myslím ty delší výlety nebo cílená rychlá chůze nebo hole
* nachozeno lehce přes 217 kilometrů - no, to vlastně není nic moc. Na prázdniny mám cíl 500 km celkem, takže abych trošku přidala.


Zvláštní aktivity a události:
Na začátku měsíce růžový pochod s kamarádkami. Pro dobrou věc. A ještě navíc příjemné setkání.
Prestižní konference. A taky setkání s kamarádkou a známými, mezi kterými se najde i pár dost velkých odborných kapacit - takže uděláte dobře i mozku :-)
Jedna nemoc.


CÍL NA ČERVENEC:
* zapisování jídelníčku do Kalorických tabulek
* 12 silových tréninků
* 12 kardio tréninků různého typu (ona se mi totiž v srpnu blíží jedna akce, takže teď potřebuju fakt zamakat - takže jo, bude to prakticky dvojnásobek červnové dávky, ale zase mám v práci klidněji)
* ranní P90X3
* 5 filmů
* 5 rozmazlovacích aktivit :-)
* ODLOŽIT TELEFON, TABLET, POČÍTAČ, PRÁCI DO 20:00!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat