středa 10. srpna 2016

VŽDY PŘIPRAVEN!




Znáte to všichni. Přiřítíte se večer domů z práce a představa, že máte vyvářet rodině a sobě, je v tu chvíli dost odpudivá (pokud to není váš super hyper oblíbený koníček, samozřejmě). Nebo se ráno řítíte ze dveří a zjistíte, že nemáte vůbec nic s sebou a že na vás zase zbude bageta z trafiky nebo hospodský guláš. Který samozřejmě chce odpoledne srovnat dortíkem ke kafi.

Dá se s tím něco dělat?

Dá. 

Ale chce to trošku investice. Nemyslím tu finanční - když už máme nakoupené hrnce, pánve, nože a prkýnka ;-)
Investovat musíme trochu času.

1. Sednout si a zamyslet se, co vůbec chcete v příštích dnech vařit.
2. Nakoupit podle toho.
3. Vyhradit si 1-2 hodiny, kdy budete krájet, péct, vařit, míchat, dusit, grilovat a skládat do krabiček.
4. A pak ty krabičky rozmístit v lednici a mrazáku a vybírat dle potřeby.

Že je to otrava? Může být. A jestli se mi do toho chce? Nijak zvlášť. Ale vím, když tam ty krabičky jsou, že mám oběd vyřešený (a případně večeři) a večer doladím krabičky na druhý den na svačiny. Když mám krabičky, nejsem odkázaná na vývařovnu. Tím nejdu kolem cukrárny - a mám i svačinu, tak do té cukrárny neslezu pro něco odpoledne :-)

Ano, jsem normální ženská. Takže bych taky pár kilo ráda klidně sundala na svou starou váhu. Ale to nepůjde bez přípravy. Můžeme to brát jako nutnost, když se rozhodneme dosáhnout svého cíle ( = hubnout a být fit), můžeme to brát jako výzvu (dvakrát týdně se to dá), můžeme si z toho udělat rituál a popovídat si s rodinou, s partnerem nebo si u toho poslechnout odkládaný podcast (včera jsem zvládla dva a půl). A může to být docela obyčejně koníček. "Jaký si to uděláš, takový to máš!"

Takže otázka týdne: Chystáte předem? A máte na to triky?

Žádné komentáře:

Okomentovat