středa 21. prosince 2016

DO FORMY NADVAKRÁT

Ha! Stávám se experimentem!

Osud, příroda, vyšší moc, moje tělo či kdo vlastně tomu chtěl, abych v průběhu následujícího roku bojovala o kondici hned dvakrát.
Ne, nečekají mě žádné závody, leda bych zaútočila na nějakou veteránskou kategorii :-) Jen mě docela obyčejně dostali do spárů doktoři a čeká mě větší operace. Ale to neznamená, že se budu litovat, rezignovat, polehávat na gauči a říkat si, že nemá smysl něco dělat a že začnu AŽ. Až po rehabilitaci, až v dalším roce, až příští podzim, až se mi někdy bude chtít...



Zkrátka a dobře, budu se dostávat do formy dvakrát za sebou.
Napřed se vyladit tak, abych na operační sál odcházela co nejvíc fit. Usnadním si rekonvalescenci. A budu při rehabilitaci kondičně klesat z lepšího stavu, takže by ten propad nemusel být tak strašlivý.
No a podruhé mě to čeká, až se budu dávat zase dohromady.

Je to práce na celý rok. A vy můžete být u toho.
Třeba to někomu poslouží jako motivace. Nebo jako návod, jak začínat - protože začínat budu vlastně znovu na naprostém startu. Třeba se přesvědčíte, že jídlo nemusí být vždycky stoprocentně vyrovnané a dokonalé, aby se dalo dobře fungovat. Třeba uvidíte, že trénovat se dá i s časově velmi náročnou prací. A třeba taky poznáte, že každý z nás má propady a dny, kdy se mu nic nechce a kdy jediným možným jídlem je punčák z cukrárny :-)

Bude to zábavná jízda jako na horské dráze. Nudit se rozhodně nebudeme! A kdo se nebojí toho houpání, může se přidat!


Žádné komentáře:

Okomentovat