čtvrtek 29. prosince 2016

Rok plný práce

Bilancemi se to hemží, však je tu konec roku! Tak dovolte jedno krátké zhodnocení i ode mě.



Nemám za sebou úplně nejjednodušší rok. Příliš jsem pracovala, dost marodila, hodně málo sportovala. 

Ale v té přemíře práce jsem kromě jiného absolvovala evropskou obezitologickou konferenci a představila tam práci STOBklubu na přednášce Radě pacientů, i následně všem účastníkům v rámci velké prezentace. 

Stála jsem u založení pacientského spolku v České republice, což je ohromný úspěch! Od ledna ho začneme představovat. 

Byla jsem nápomocná u jednoho celoročního projektu, který se od ledna rozjíždí. 

To vše mimo svou hlavní práci, které rozhodně nebylo letos málo! I tu jsem si obohatila ještě další činností a začala znovu lézt víc před lidi při moderování různých akcí. 

A ještě jsem stihla připravit několik málo knížek v překladu nebo redigování. Jo a chystám na vás e-booky! No, co si budeme povídat - slovo "nuda" abych si našla ve slovníku! :-)


Děkuju vám všem, co mě sledujete, co jste mými klienty, co se mnou procházíte STOBklubem i co se mnou cvičíte a od ledna budete cvičit zase i skupinově. Moc si vaší přízně vážím a jsem za ni vděčná! Bez vás by ta práce neměla smysl.
A slibuju, že tady pro vás budu i v příštím roce. Jak v tom slíbeném projektu, tak ve spolku, v tělocvičně, v kuchyni a následně tady na síti, na blogu i na STOBklubu a v reálném životě. 

Krásný rok všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat