neděle 29. dubna 2018

#APRILPLAN V KVĚTNU

Duben vesele končí a já už dneškem vyhlašuju květen! Jedeme dál.


Měla jsem hezky vymyšlený plán na duben (víc o něm tady), ale - jak už začíná být poslední rok a půl tradicí - výsledek byl docela jiný. Život je zkrátka to, co se děje, zatímco si děláte plány. Místo cvičení jak o závod jsem kašlala jak o závod. Prostě si to jednou za rok nemůžu odpustit!
A tak krásně na veletrhu a v sevření záchvatů kašle uplynul celý měsíc :-)

Ale už jsem několikrát říkala, že tenhle blog i všechny jídelníčky a obrázky a hlášení na mé FB stránce a na mém Instagramu nejsou žádný dokonalý plán, jak by to mělo vypadat, ale docela obyčejně to, jak to v životě vypadá.

Jasně, můžu vám všude nasázet dokonale rozplánovaný jídelníček a zásobit vás denně fotkami z fitka a tanečního sálu - ale mně už není 20 a mám normální život a povolání a zdravotní problémy. A nejsem tu jako ukázka pro mladičké studentky bez závazků, které by rády směřovaly fitness směrem. Jsem tu pro maminy s odrostlými dětmi, ženské mladé už delší dobu, s pár kily navíc, s pár problémy navíc, a taky s pár zažitými návyky, které se učí postupně měnit. A tak jdeme měnit i v květnu!

Co je v plánu cvičit?
Ta Jillian minulý měsíc jaksi moc neklapla, ono s tím ranním záchvatem kašle se fakt poskakovat nedá, tak ji dáme teď? Ripped in 30.
K tomu 3 x týdně fitko. Zvládnutelné?
A k tomu chůze a tanec.
(A já k tomu ještě další veletrh a pak ještě jednu konferenci, uááá!)

Co je v plánu jíst?
Nedržíme dietu!
Jíme rozumně a plnohodnotně. Bílkoviny, zelenina, ovoce, zdravé sacharidy.
A fotíme jídlo. Klidně jenom pro sebe. Jak už jsem říkala, když to jídlo vyfotíte, automaticky začnete postupně jíst tak nějak líp a barevněji. Tudíž pestřeji a víc základních potravin.
To by pro tenhle měsíc mohlo stačit.

Cíl měsíce?
Odcvičit Ripped in 30.
Odvést 12 tréninků ve fitku.
Zvládnout 6 x nordic walking.
Zvládnout 10 x tanec.
Odfotit 20 a víc denních jídelníčků (a ode mě je i uvidíte na tom facebooku a instagramu).

Jdete do toho se mnou?

Žádné komentáře:

Okomentovat