neděle 11. června 2017

ZPÁTKY NA STARTU: 1. TÝDEN

Bláznivý projekt reality show ZPÁTKY NA STARTU se rozjel, já navařila první jídla, vyfotila je a snědla, a tady máme první shrnutí.





Co že jsem to tedy snědla?
Ovesné vločky, vícezrnná kaše, celozrnné lupínky, chléb pšenično-žitný i celozrnný žitný, kuskus, brambory, máslo, med, trošku na oslazení, ostružiny, maliny, nektarinky, hrozny, borůvky, kakao, povidla, řecký jogurt, tvaroh, žervé s bylinkami i bílé, smetana, ementál, losos "živý" i v plechovce, tuňák, vejce, parmezán, protein, slanina, kuřecí, vepřové, candát, šunka od kosti, fazole, cizrna, okurky, cherry rajčata, velká rajčata, hlávkový salát, chřest, čínské zelí, pórek kapusta, špenát, ledový salát, mrkev, petržel, meloun, rukola, cibule, různá koření, borůvkový koláč, aperol :-) Na co jsem zapomněla? 

Trošku jsem se k tomu v rámci možností hýbala:
Chůze svižná i procházková, salsa, rehabilitační cvičení, každodenní pobíhání.
Po páteční kontrole jsem si plánovala už rozjet pomalu tradiční tréninkový proces, ale udělali mi ještě na týden menší čáru přes rozpočet. No co už. Táhne se to od konce léta loňského roku, tak se můžu "rozpadat" ještě pár dnů. Už teď se nesmírně těším na první dny šííííííílené svalovky!

 Trošku jsem samozřejmě odpočívala:
Příjemný víkend, rodinná oslava, posezení s kamarádkami - takže ani tohle jsem nezanedbávala. Rodinná soustava narozenin dělá svoje.
Hodně práce, jedna nepříjemná schůzka, ale co už, to je život. Když něco měníte a začínáte něco nového, musíte se vypořádat i s tím, co bylo dřív. 

Jak to vypadalo v tabulkách?
Nedodržela jsem vždycky bíkoviny, ale sacharidy se přešvihly jen jednou, spíš to šlo přes tuky. Průměrný příjem v podstatě na tom, co bylo nastaveno. A úbytek 1,5 kila. Ještě se z toho samozřejmě neraduju, protože pohupování hmotnosti je naprosto normální! Fakt mi neubylo kilo a půl tuku :-) Ale uvidíme, jak to bude pokračovat. 



A konečně první dojmy?
Hlad není. Jsou dny, kdy se nedoladím úplně dokonale. Pořád ještě jsem nezačala zapisovat jídelníčky den předem. Ale asi bude fajn to chvíli zkusit. Mám připravený rámcový jídelníček, abych věděla, co potřebuju nakoupit, a abych nejedla pětkrát v týdnu kuřecí prsa :-) Ale v průměru je to docela srovnané. 
Je to pestré, to ostatně ukazuje i fotka nahoře v tomhle blogu. Nebojím se ovoce a střídám ho. Proti zelenině taky nic nemám. Luštěniny do mého jídelníčku patří běžně, stejně tak ryby. Těch mám teď v plánu ještě i víc než obvykle, protože v létě a horku nemám chuť na červené maso - ale sem tam se tu taky objeví. 
Používám konzervy: ale pozor, konzervy s rybičkami různých typů a předvařenými luštěninami. Ne, nemám čas ani chuť namáčet 12 hodin cizrnu a pak ji dlouze vařit, totéž s fazolemi. Takže obětuju fakt, že v případě fazolí nejdu vyhraněnou cestou čistého jedení (clean eating) a jsou to holt konzervy. Stejně tak asi nepojedu na lov sardinek, že jo. Ta cizrna, mimochodem, je jenom vakuovaná, to není nic proti ničemu.

A jestli vám v tomhle článku něco chybí, zalistujte na starší blogy! Například o tom, jak si poskládat jídelníček  Jak si poskládat jídlo, jak jsem nastavovala hodnoty do Kalorických tabulek Jak jsem nastavovala.

Tak zase za týden!
#zpatkynastartu

Žádné komentáře:

Okomentovat