pátek 30. června 2017

ZPÁTKY NA STARTU: 4. TÝDEN - TUK DOLE O 4,2 %

První měsíc za mnou! A tuk KLESL O 4,2 %.

Jak vypadá mezisoučet?
Na váze stojím třetí týden a můžu si za to sama. Jasně, začala jsem cvičit, ale v tom horku, které panovalo, jsem neujedla, co jsem měla, a doháněla energii ne úplně vhodnými zdroji. Jo, bylo to pestré, jak za chvíli uvidíte, ale nebylo to dokonale na nastavené hodnoty.

Naopak plus: pohyb. Přibývá. Trénink se rozšiřuje. Kdo se podrobnosti, najde je tady.
Přibyly konečně i dlouhé tréninky. Základní. Pro celé tělo. Jedno silovější procvičení a jedno aerobní.
S tím souvisí i ten pokles tuku na chytré váze. Rozhýbala jsem se, takže tělo reaguje při měření odporu v tkáních jinak a lépe. Vážím se ráno nalačno, což není zrovna na měření tuku nejlepší, ale jelikož udržuju tento styl, vypovídací hodnotu to má. Jen ta čísla jsou vyšší, než kdyby se člověk nechal změřit odpoledne.

Ale pojďme rovnou do jídelny:



Co jsem 4. týden jedla?
Teda vedle tvarohových míšů :-) Tradiční snídaňové kaše v mléce (polotučném), občas s kouskem másla (5 g) a většinou rovnou lžící hnědého třtinového cukru (10 g), tentokrát to byla pšeničná, ovesná a jáhlová, lupínky celozrnné, chléb žitno-pšeničný, žitný, višňový šáteček, kakao, borůvky, jablko, nektarinky, ananas, brambory, těstoviny, máslová dýně, rajčata různých typů, okurky, salát hlávkový, červené zelí, hrášek, cibule, chřest, lilek, bambus, mangetout (hráškové lusky), mrkev, petržel, brokolice, květák, šunka od kosti, žervé s bylinkami i bez, tvrdý sýr, losos, tuňák, vejce, kuřecí, hovězí, treska, řecký jogurt, tvaroh, a k tomu nealko birell a alko koktejl :-)

Co jsem cvičila?
Jedu dál v Jillian Michaels a po ránu dávám půlhodinku (přesněji 25 minut) Beginner Shred. Zatím to nebylo denně, ale přidávám.  Dost chodím, procházky na hodinku (plus minus). A taky už dlouhé tréninky: silovější No More Trouble Zones a aerobnější Banish Fat Boost Metabolism.

Jak jsem relaxovala?
S kamarády skvělou večeří.
Několika procházkami.
Zkrácenou pracovní dobou! (Měla jsem už hodně přesčasů, tak jsem je musela trošku vybrat.) I když, upřímně, pracovala jsem zase o to víc doma - na knize a taky na článcích a jedné prezentaci. Ale nepracuju dlouho do večera, to už jsem se naučila!

Výsledky?
Nehýbu se na váze. Ale za poslední týden mi klesl tuk v těle o 1,2 %! Ona ta váha fakt není všechno. Tohle je výsledek obnoveného cvičení.

Důvody?
Málo jím!
Teď poslední dva dny už přidávám, konečně jsem zase začala mít hlad. A tělo to chce samozřejmě kompenzovat! Takže sahám po tucích a taky cukrech. Ale ono se to srovná.

Co dál?
Ladit jídelníček do větší přísnosti (já vím, už jsem se chystala poctivě krabičkovat minule, ale já fakt neměla moc chuť jíst, tak jsem to flikovala, jak se dalo).
Dál přidávat na cvičení až ke každému dni.
Díky tomu očekávám další pokles tuku v těle na chytré váze.
Fotit zatím nebudu, to tak v půlce.

Tak zase za týden!


2 komentáře:

  1. Ahoj Saši, chtěla bych se zeptat na jednu věc. Teprve teď, v poslední době, jsem se dala do čtení tvých blogů. Po přečtení tohoto jsem narazila na jednu věc, která mně není úplně jasná. A to tuky. Ráno nalačno je jejich hodnota vyšší než během dne? -:- Vážím se ráno nalačno, což není zrovna na měření tuku nejlepší, ale jelikož udržuju tento styl, vypovídací hodnotu to má. Jen ta čísla jsou vyšší, než kdyby se člověk nechal změřit odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kájo, ano, ráno je hodnota tuků na "chytré váze" vyšší. Důležité je porovnávat hodnoty získané za stejných okolností. Takže teď to číslo vypadá ošklivě, ale při srovnání vidíš, jak se hýbe. Taky to měřím ráno, takže se taky vždycky zhrozím :-)

    OdpovědětVymazat