sobota 24. června 2017

ZPÁTKY NA STARTU: 3. TÝDEN

Už 3. týden za mnou. Zatím dole 1,5 kila a hlavně 2,5 cm v pase!

Nastala vedra, začala jsem cvičit a za týden si nasbírala 13 hodin přesčasů jednou služebkou a organizováním jedné akce a jejím moderováním.



Jak to vypadá v číslech?
Na kila jsem se nepohnula, ale to jsem věděla. Začala jsem lehce cvičit a k tomu to vedro, takže jsem "natáhla vodu" a nepouštím. Je naprosto normální, když po začátku cvičení váha přestane klesat, nebo dokonce poskočí nahoru. Zase se to srovná!
A vedro? To je kapitola sama pro sebe. U spousty lidí způsobí, že jakoby otečou. Sice jíte často míň, protože to vážně nejde nasoukat, když je venku pětatřicet ve stínu, ale je běžné, že máte pocit přibírání a těžknutí, protože se ve vás drží voda. Prstýnky jsou rázem malé, střevíčky se zařezávají do nohou..., no však to asi taky znáte. Zase, neplašte! Ono se to srovná, jakmile se teplota dostane na hodnoty, které snáší i žena v přechodu :-)


Ale pojďme se už podívat na jídelníček.
Co jsem tento týden jedla?


Ovesná kaše, jáhlová kaše, pšeničná kaše, celozrnné lupínky, kakao, cukr, skořice, med, toast, chléb žitno-pšeničný, celozrnný žitný chléb, tortilla, půl bulky od burgeru, brambory, rýže, bublanina s jogurtem, dortík, zmrzlina, nanuk míša, croissant, pár nachos, jeden koktejl, třešně, víno, maliny, borůvky, cherry račjata, rajčata, okurka, hlávkové saláty různé, avokádo, máslová dýně, květák, cibule, petržel, mrkev, meloun galia, granátové jablko, několik různých sýrů, mléko do kaší samozřejmě, řecké jogurty, troška zakysanky, guacamole, žervé, cizrna, fazole, hovězí (vlastně 3 x), kuřecí, šunka, vejce, losos, tuňák.

Byl to týden trošku za pochodu. Práce doslova nad hlavu. A vedro k tomu. Jo, zmiňuju ho podruhé. Já ho fakt blbě snáším.

Ale začala jsem konečně cvičit!
Vedle tradiční chůze přibylo i něco k tomu. Takže co tam bylo?
- procházky : 5 x
- NW hole v tempu : 1 x
- Jillian Michaels Beginner Shred - ano, i já jsem nucena sáhnout po cvičení pro začátečníky; pauza trvala v podstatě tři čtvrtě roku, z toho přes čtvrt roku už úplně bez pohybu po operaci : 3 x
- salsa!!! Jo! :-) : 1 x
- a troška běžného protahování a rovnání rehabilitačními cviky : 5 x

Celkem 51,62 km. Umím to i líp. Holt je horko (ano, už zase :-) )


Celkové dojmy?
Pomalu cvičím, hurá! Přidávám a bude to přibývat. Snědla jsem míň a nebylo to vždycky vyvážené - ano, svádím to na počasí a taky na šílené pracovní tempo. Tady je rozhodně co zlepšovat! Chůze dobrý, s denními cílenými procházkami to může být i víc - a je na čem pracovat v dalších týdnech.
Kila se tento týden nepohnula, ale to jsem čekala. Ovšem od začátku června mám v pase -2,5 cm!!! To se mi líbí a tohle je opravdu důležitý údaj.

Příští týden přidám zase víc na cvičení. Začnu důsledněji chystat jídlo předem! To je asi úkol číslo 1. Bez přípravy dopředu to prostě nejde. Nebo jde, ale pak se v tom člověk plácá a zdaleka nedosáhne toho, co chce. Můžu takhle jíst ve chvíli, kdy budu udržovat váhu, ale tady jsem slíbila reality show na návrat do formy a taky trošku hubnutí. A ve dny, kdy bude pod 30 stupňů, navýším kilometry. Zatím jen koketuju, ale od července by to asi chtělo dát si měsíc 10 000 kroků za den.

A pokud potřebujete trošku inspirace k tomu, co si připravit k jídlu, zalistujte třeba sem na článek o denním jídelníčku nebo o tom, jak si poskládat jídlo. A koho zajímá, jak mám nastavené hodnoty, najde to tu taky. Anebo zalistujte na blogy se štítky označené slovy "příprava, příprava jídla, co jíst, plánování", no zkrátka směle listujte!

Mějte se krásně, hýbejte se, choďte, pojďte chystat jídlo předem a nezapomínejte odpočívat. A já jdu teď už na procházku. Tak zase za týden!


Žádné komentáře:

Okomentovat