neděle 12. listopadu 2017

DEN PO DNI 1

Deníček je tady. Den po dni. Uvidíme, jak dlouho vydrží.

Sobota 11. 11.
První volný víkend po delší době. Víkendy trávím jinak ve škole. Jj, já, která se nikdy neučila, maximálně možná sem tam na zkoušku na vysoké, posledních pár let pořád něco studuju! Asi mi dvanáct hodin práce denně nestačí :-)
Ale ten krásný pocit, že nemusím vstávat na budík! Což znamená, že jsem se probudila v šest... A statečně odolávala a nevstávala.

Ráno jsem pak skočila na váhu. Měří mi všechno možné, tak jsem to tam nastavila. A protočily se mi panenky. Stres posledních týdnů holt vede k tomu, že se tuk zase už vesele usazuje. Navíc stíhám tak každý třetí trénink, protože máme různé pracovní akce. No, aspoň se hýbu o těch víkendech. Ale i tak. Výsledky nic moc.

O to líp se mi ukecalo, že si mám najít starého dobrého Boba Harpera a jeho krátké procvičení celého těla. Pohodička, tepovka ani nevyskočí, ale protáhnete se.

Muž si dal sobotní koblihy, já stále ještě pod vlivem čísla z váhy odolala :-) Došlo na vícezrnnou kaši s jahodami. Dělám kaše v mléce, aby tam bylo aspoň trošku bílkoviny. Zkoušela jsem přidávat protein i do těchhle (Nomina), ale nebylo to ono. V kaši z ovesných vloček to jde, ale tady to má divnou pachuť.


A jelikož předpověď strašící deštěm nevyšla a venku bylo azuro, bafla jsem hole a vyrazila aspoň na krátký okruh. Hodně fičelo, tak jsem volila nejkratší variantu na 40 minut. Ač bylo krásně, moc chodců jsem nepotkávala, s holemi ani bez. Jen asi dva pelotony cyklistů.

Pak nakoupit, uklidit, uvařit..., však to znáte. A odpoledne zaslouženě odpočívat u filmu. Pustila jsem si tam veeeeeeeelmi oddechovou záležitost, ale někdy si ten mozek vypnout fakt musíte. A když se k tomu tváříte, že ten koš s prádlem na žehlení neexistuje...

Tohle rozmazlování jsem dotáhla do zdárného konce naložením do vany, kde jsem dočetla časopis. Hele, každá máme něco, ne? Sklenka suchého bílého po večeři a brzy na kutě! Dokonale odpočinkový den!





Jídlo jsem nezapisovala, ale poctivě vyfotila. Takže co tam bylo?
- vícezrnná kaše v mléce, s kousíčkem másla, půl lžíce hnědého cukru a nakrájenými jahodami.
- mandarinka s banánem po chození
- rychlé boloňské špagety: z hovězího. Zpěnit šalotku na oleji, osmahnout nastrouhanou petržel a mrkev, pak přihodit mleté maso, opražit ho, zalít troškou vína a dusit do změknutí, přidat trochu kvalitního rajského protlaku, česnek, sůl, pepř, v závěru sušenou bazalku a úplně na konec nasekanou hladkolistou petrželku. Špagety ze semoliny uvařit na skus a pak už podáváme posypané čerstvě nastrouhaným parmazánem.
- pšenično-žitný chleba, krůtí šunka, plátek čedaru, okurka
- salát z kuřecích prsou upečených jen se solí a pepřem a troškou oleje, hlávkový little gem, cherry rajčata, okurka, čedar, trocha kvalitní majonézy a kopr
- a ta sklenka bílého



Žádné komentáře:

Okomentovat