úterý 21. listopadu 2017

DEN PO DNI 10

Pondělní hlášení s rychloreceptem!

Výjimečně nebyla žádná pracovní akce, tak jsem si večer mohla dát pořádně do těla ve fitku. Trénink s velkou činkou. Jo, ještě jsem v nízkých vahách, ale stejně se mi ruce i nohy slušně klepaly. Zvlášť když jsem pak táhla ještě nákup domů :-)

Po ranním metabolickém půlhodinovém tréninku (jo jo, už jedu naplno, rok pauzírování a šolíchání fakt stačil!, takže ráno půlhodinka s vlastní vahou nebo miniváhami a hlavně aerobně, odpoledne pak posilovací/taneční/jógové tréninky) jsem nachystala tradiční nezbytnou kaši.
K obědu došlo na suvlaki a tzatziky s pitou. Dávka zeleniny pohodově splněna a to měla večer ještě přijít další.
Odpolední latté, aby byl kofein před tréninkem a navíc to poslouží jako malá lehká svačinka, protože já nemůžu být moc najedená, než jdu cvičit. Někomu to vyhovuje, mně to nedělá dobře.



A pak už přišlo dobrovolné mučení. A já si ho užívala! Dokonce došlo na nejhorší...
Víte, jak jsem psala, že běh není fakt nic pro mě?
Tak já to zase zkusila. Na pásu. S programem C25K. Jo, bylo to nepřirozené, divné, náročné. Nevím, jestli budu pokračovat. To uvidíme. Každopádně půlhodinka na pásu proběhla. Co by člověk neudělal pro návrat do kondice, že jo!











A večer došlo na ten slíbený recept, když jsem teda do sebe kopla aspoň rychlý jogurťák.

Recept: Kuřecí salát s granátovým jablkem


Docela primitivka rychlovka. Pokud máte připravená upečená kuřecí prsa, která jste jen posolili a opepřili.
Nakrájíte pár listů římského salátu, 1 zelenou hrušku, 1/2 avokáda a smícháte. Zakapete olivovým olejem a balsamikem z červeného vína. Přidáte trochu semínek z granátového jablka (tak z 1  nebo 2 "měsíčků) a nakrájené kuře. Hotovo.
Nesolím, sůl byla už u toho kuřete a nechci natáhnout ještě víc vody.
Nechte si chutnat a zase zítra!

Žádné komentáře:

Okomentovat