pondělí 13. listopadu 2017

DEN PO DNI 2

Neděle 12. 11.
Druhý volný den za sebou? Abych nezvlčila!

Po společné snídani a pak napsání minulého blogu jsem koukla z okna, jestli ještě pořád neprší, jak strašili, a bafla hůlky. Další krátká trasa podél řeky.

Mám ráda nordic walking. Zapojí se celé tělo, ujdete si pár kilometrů, provětráte se, vypadnete ven a ještě se hýbete. Prostě výhra ve všech směrech. Nechodím moc často, přece jen po tmě se podél vody plížit odmítám - a pracuju tolik, že tma prostě je, když přijdu domů. Ale občas o víkendu je to fajn.

O oběd bylo postaráno, pozvali nás tcháni na kachničku. A pak ještě k mým příbuzným, a bylo odpoledne. A ta hora prádla na žehlení už řvala jak pominutá.

Žehlení patří k mým "nejoblíbenějším" ativitám. Odkládám to vždycky tak dlouho, až už vážně není úniku. Tak jsem si to aspoň ještě zpříjemnila záznamem koncertu Richarda Müllera v Lucerně. No a protože víkendy teď trávím pořád ve škole, kde tančím, v jednu chvíli jsem se za tím prknem roztančila. Jo, jsem unavená... ;-)

A pak už nakrabičkovat na pár dní dopředu, prolítnout knížku, jejíž křest dneska moderuju, zabalit tašku s věcmi na tancování dneska večer, a na kutě! Miluju volné dny! Proč že je nemám častěji?







Žádné komentáře:

Okomentovat