neděle 25. února 2018

PROJEKT 2018: 6 TÝDNŮ DO FOCENÍ

Za 6 týdnů finiš první části projektu 2018. Co mě tedy ještě čeká?

Dneska jsem si dvě a půl hodiny hrála s nastavením jídelníčku a cvičebního plánu. Mám 6 týdnů, tělo zatím nereaguje nijak zázračně, takže je čas přitvrdit. Jo, já vím, určité "masochistické sklony" by tam asi byly ;-)

Pochopitelně bych to nebyla já, kdybych si to rovnou od začátku nekomplikovala. Tak teď například nemáme v práci kuchyňku. Ale snad mě pustí do jiných pater. Zatím nám ještě funguje aspoň jedna lednička, za okny je taky zima dost a dost, takže výmluvu, proč nekrabičkovat, prostě NEMÁM.

Skončila mi pravidelná latina v týdnu. Uvažovala jsem, jak to udělám s hodinami. Zatím neučím sama, ale chodila jsem k pár známým občas na nějakou lekci. Ale šest týdnů je šest týdnů. Ledňáčkové ve fitku opadli. Já to železo pořád ještě na svůj vkus dost flákám. Rozhodnutí bylo tedy jasné. Jdou se zvedat kila!



Bude to brutál? Bude! Budete to moct sledovat? Jistě, jako vždy. Na mé facebookové stránce a na Instagramu.

A jedeme dál!



Žádné komentáře:

Okomentovat