neděle 7. ledna 2018

PROJEKT 2018: 1. TÝDEN

Osobní PROJEKT 2018  má za sebou první týden. Jak vypadal?



Byl to týden dovolené, kdy jsem zodpovědně odpočívala. A klidně bych v tom ještě dva další týdny pokračovala :-) Dlouhý spánek, čtení, filmy, sem tam cvičení, sem tam vaření, a když se mi nechtělo, bylo něco "narychlovku".

Co jsem jedla?
I s těmi rychlovkami to bylo docela pestré, jak můžete vidět v mých denních jídelníčcích na mojí FB stránce nebo na Instagramu

Sacharidy: jáhlová kaše, rýže basmati, rýže parboild s indiánskou, chléb žitnopšeničný, batáty, koblihy :-), celozrnný toastový chléb, ovesné vločky, pšeničná krupice

Z toho ovoce: jahody, mandarinky, hroznové víno, jablka, pomeranč, banány, borůvky a  na půl cesty třešňový kompot

K tomu zelenina: mix zeleného "listí" (hlávkový, rukola, polníček, špenát), římský salát, klasický hlávkový little gem, cherry rajčata, okurka, cibule, hrášek, mix zeleniny (hrášek, mrkev, květák, fazolky), petržel, pórek

A na doplnění: cukr v malém množství na ranní kaše a karamel na večerní tvaroh a kakao, kvalitní kečup nebo passata; koření podle vaření: skořice, tymián, petrželka, koriandr, pepř, sůl, chilli, citronová šťáva...

Na půl cesty mezi sacharidy a bílkovinami byly luštěniny: čočka červená, fazole

Bílkoviny  mléko polotučné, jogurt řecký, vejce, proteinový prášek, žervé, mozzarella,  sardinjky, tuňák, tvaroh, krůtí šunka, balkánský sýr s bylinkami, losos, kuřecí prsa, leerdamer sýr, ricotta

Tuky zastupoval řepkový olej na vaření, olivový olej na salát, mandle v nádivce, arašídové máslo, máslo na kaše (5 g na porci), plus tuk v potravinách, nebojím se tvaroh občas zařadit i plnotučný. Snažím se mít pod kontrolou sacharidy a navýšila jsem množství tuků (jak vidíte hned tady dole ⬇⬇⬇ i v týdenním přehledu - asi si budu muset změnit poměry).



Jak jsem cvičila?
Ranní metabolický trénink obstarala Jillian Michaels a Body Revolution. 
Přes den jsem se šla projít nebo vytáhla hole na nordic walking. Zvlášť když bylo tak teplo.
Podvečerní trénink obstarala zase Jillian (o tom, proč nevlezu na začátku ledna do tělocvičny, jsem psala už tady) a střídala jsem aerobní kousek s posilovacím, staré dobré dlouhé programy No More Trouble Zones a Banish Fat Boost Metabolism.

Doplňky stravy
Krom doplnění proteinů v prášku jsem užívala jen laktobacily u snídaně. Strava je pestrá, netrénuju ještě tak tvrdě, aby se mi něčeho nedostávalo. Takže jen takové preventivní přikrmení střevní mikroflory, což se po Vánocích a cukru hodí.

Odpočinek 
Ten jsem plnila opravdu poctivě :-) Říkám, že jsem měla ještě dovolenou. Potřebovala jsem si fakt odpočinout. Takže dlouhý spánek, pozdní vstávání, odpolední chvilka na relax, večerní film nebo hra, ještě nějaké návštěvy, prostě pohodička. Od zítra jsem zas v jednom kole, tak jsem ještě potřebovala "dočerpat nádrž".

Vážit a měřit se budu až zítra ráno, tak uvidíme. A za týden další hlášení.

1 komentář: