neděle 21. ledna 2018

PROJEKT 2018 2. HLÁŠENÍ


Projekt 2018 běží, běží, jen já jsem tento týden moc neběžela, protože se na mně zase lehounce vyřádili skalpelem, když jsem šla na kontrolu. Nějak se to nechce poddat. Ale upřímně, už mě to fakt nebaví!

Moc se tedy necvičilo, protože byl vydán zákaz. Jeden krátký stínový kickbox to fakt nevytrhl - a navíc byl brzy. Hojím se prostě pomalu.
Ani jídelníčky fotit mě nějak nebavilo! A co oči nevidí... No, byly tam chlebíčky a byl tam i dortík a jeden zmrzlinový pohár. Takhle bychom se ovšem moc daleko nedostali, že?

Takže jaký je stav?
Minus 1,1 kg na hmotnost.
Minus 2 cm v pase.
Minus 0,5 % tuku (to je to málo cvičení).

K dispozici:
Nový krokoměr, protože trávím nějak moc času vsedě.
Už snad volnější tělocvična.
Nová nedělní hodina salsy.


Motivace:
Drobné přikrmení motivace přihlášením do jedné soutěže :-)
Pohled na počáteční fotky.
Vymazlený tréninkový deník.


Prostředky:
Krabičky s nachystaným jídlem!
Cvičební plán na příští týden.
Budík, abych na to ranní cvičení vstala! :-D


Tak já jdu na ty krabičky, protože pak si jdu zatančit. Hezký týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat