pátek 5. ledna 2018

ŠPEKY, TŘESTE SE! ... NEBO VLASTNĚ NEEEE!

Taky by se to mohlo dneska jmenovat "jak nepropadat panice, když se vidíte v okně". Chcete vědět proč? Tak čtěte dál!

Jak jsem psala už tady, na začátku ledna zůstávám věrná své domácí tělocvičně. Aspoň si vždycky sjedu nějaký program od Jillian Michaels, který tu mám k dispozici.

Doma cvičívám i ráno. Muž na mě jen nechápavě kouká, dokud nemusí vstávat a jít do práce, a já tu supím, rudnu, nadávám, ale tu půlhodinku něčeho lehčího dávám. Většinou něco na celé tělo. A protože ráno moc nejsem schopná přemýšlet a vnímat, ke slovu se dostávají právě nejrůznější DVD a streamy.


O streamech jsem už psala. To je výborný vynález, když nechcete mít police plné DVD. Nechat si posílat klasické nosiče, to se prodraží. Když jsem pracovně v zámoří, snažím se něco nakoupit - nebo spíš jsem snažívala dřív, ale ono už v nabídce dneska nic moc pořádného není. Všechno se prodává stejně přes dodávkovou službu - a jsme zase u poštovného. Naštěstí existuje spousta fit stránek, které různá videa takzvaně streamují. Dokonce i ta dodávková služba od A už nabízí možnost nákupu streamu - a právě touhle cestou se vydávám. Máte všechno v počítači, stačí připojení nebo je to i uložené. Anebo je tu vždycky YouTube :-)


Teď zůstávám věrná svému domácímu 1,5 x 1,8 metru i vpodvečer. Což znamená, že už je venku tma. Což znamená, že svítím. Což znamená, že vidím svůj odraz v okně, proti kterému cvičím. Což znamená, že na mě mrkl špek! 

Jo, já taky. Netajím se tím. Proto ostatně je hlavním bodem programu pro letošní rok dostat se do fit formy (a najít svůj plán, který mě tam dovede). Můj fitness deník se plní už v prvním týdnu zdatně! Jídlo, tréninky, poznámky k odcvičeným programům... 
Takže milé špeky, milé mi vůbec nejste a připravte se na to, že mě zase brzy opustíte. Já vím, že se budete bránit zuby nehty (a špeky určitě zuby i nehty mají, jinak by se nedržely tak pevně!) Ale hostit vás už dlouho nehodlám!

(c) spreadshirt.com.au


A jelikož už jsem "odkapala", odcházím do sprchy po dlouhém kardiu, které je zvládnutelné i na nějakých 3,5 metrech čtverečních.
Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat